Όροι Χρήσης
Η χρήση της ιστοσελίδας προϋποθέτει πλήρη και
ανεπιφύλακτη αποδοχή των κάτωθι όρων χρήσης από τον χρήστη, στους οποίους έχει
άμεση και συνεχή πρόσβαση καθ’ όλη τη διάρκεια της πλοήγησης και χρήσης
της ιστοσελίδας μας.
Το www.agores365.gr είναι το
ηλεκτρονικό κατάστημα έκθεσης και διάθεσης των προϊόντων της εταιρίας “Φρίτσαλος
Νικόλαος & ΣΙΑ Ε.Ε.”, στο εξής αποκαλούμενη « ΕΤΑΙΡΙΑ», που εδρεύει στην
οδό Φορμίωνος 203 στον Βύρωνα. Πριν εισέλθετε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα,
σας καλούμε να συμβουλευτείτε τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις που
εφαρμόζονται ειδικά για τη χρήση του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος. Περί
ασφάλειας προσωπικών δεδομένων δείτε .
Βεβαιωθείτε ότι συμφωνείτε με τους κάτωθι όρους και
προϋποθέσεις διότι η περαιτέρω χρήση και η περιήγηση σας στην ιστοσελίδα www.agores365.gr συνεπάγεται την ρητή και ανεπιφύλακτη
συγκατάθεση και συναίνεσή σας με αυτούς.
Η ΕΤΑΙΡΙΑ διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να
αναθεωρεί ελεύθερα τoυς όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών από το
ηλεκτρονικό κατάστημα, οποτεδήποτε το κρίνει αναγκαίο μονομερώς και χωρίς
προειδοποίηση σύμφωνα με τις ανάγκες της και την ισχύουσα νομοθεσία.
Διαθεσιμότητα Ιστoσελίδας
Το agores365.gr καταβάλλει κάθε
προσπάθεια για τη συντήρηση και τη διαθεσιμότητα της ιστοσελίδας και του
περιεχομένου της. Μπορεί ωστόσο, οποτεδήποτε και χωρίς προειδοποίηση, να
διακόψει τη λειτουργία της(στο σύνολο ή σε τμήμα αυτής) προσωρινά ή οριστικά(
για λόγους συντήρησης/αναβάθμισης/για οποιοδήποτε λόγο) ή να μεταβάλει το
περιεχόμενό της .
Το agores365.gr δε φέρει καμία
ευθύνη για ζημιά προερχόμενη από αδυναμία πρόσβασης των χρηστών σε αυτό.
Σε περίπτωση οριστικής διακοπής της λειτουργίας της
παρούσας ιστοσελίδας, μπορείτε πάντοτε να επικοινωνείτε για τυχόν εκκρεμότητες
με τη διεύθυνση του "Φρίτσαλου Νικόλαου", Φορμίωνος 203 , Βύρωνας ΤΚ
16231, τηλ: 210 2204000, e-mail: info@agores365.gr
Παρεχόμενες Πληροφορίες και Προϊόντα
H ΕΤΑΙΡΙΑ δεσμεύεται ως προς την ακρίβεια, την
αλήθεια και την πληρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό
κατάστημα, τόσο όσον αφορά την ταυτότητα της εταιρίας όσο και των παρεχομένων
μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, συναλλαγών. Η εταιρία, στα πλαίσια της
καλής πίστης, δεν ευθύνεται και δε δεσμεύεται για λάθη που οφείλονται σε
παραδρομή κατά την καταχώρηση των ηλεκτρονικών δεδομένων στο κατάστημα. Σε
περίπτωση που κάποιο προϊόν παρουσιάζει ασυνήθιστα χαμηλή τιμή, δίχως κάποια
ιδιαίτερη ένδειξη που να δικαιολογεί αυτή, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας
πριν να παραγγείλετε το προϊόν.
Πνευματικά δικαιώματα
Η ΕΤΑΙΡΙΑ αποτελεί μοναδικό και αποκλειστικό
δικαιούχο όλων των πνευματικών δικαιωμάτων του περιεχομένου και της διάρθρωσης
της ιστοσελίδας εκτός ρητών εξαιρέσεων.
1. Όλο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας,
συμπεριλαμβανομένων εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων,
παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της
ΕΤΑΙΡΙΑΣ και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου,
του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων.
2. Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, αναλογική /
ψηφιακή εγγραφή και μηχανική αναπαραγωγή, διανομή, μεταφορά, downloading, ή
παραπλάνηση του κοινού σχετικά με τον πραγματικό παροχέα του περιεχομένου του
παρόντος διαδικτυακού τόπου. Τυχόν αναπαραγωγή, επανέκδοση, φόρτωση,
ανακοίνωση, διάδοση ή μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του περιεχομένου με
οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο
κατόπιν προηγούμενης γραπτής άδειας της ΕΤΑΙΡΙΑΣ ή οιουδήποτε άλλου νόμιμου
δικαιούχου των ανωτέρω πνευματικών δικαιωμάτων.
Προστασία Προσωπικών Δεδομένων επισκεπτών/χρηστών
Ο "Φρίτσαλος Νικόλαος" προστατεύει τα
προσωπικά δεδομένα των επισκεπτών του www.agores365.gr
στα πλαίσια της εθνικής και κοινοτικής νομοθεσίας και ιδίως των διατάξεων του
νόμου 2472/1997 για την "Προστασία του ατόμου από την επεξεργασία
δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα" και του νόμου 3471/2006 για την
"Προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και της ιδιωτικής ζωής στον τομέα
των ηλεκτρονικών επικοινωνιών", ως ισχύουν.
Κατά την πλοήγηση στο www.agores365.gr και την πρόσβαση στο περιεχόμενό του δεν
απαιτείται η χορήγηση στοιχείων που συνιστούν δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα.
Εάν ο επισκέπτης / πελάτης επιθυμεί να προβεί
σε οποιαδήποτε παραγγελία και αγορά προϊόντος για την υποστήριξη, προώθηση και
εκτέλεση της παραγγελίας του, αλλά και για να διασφαλιστεί η δυνατότητα
επικοινωνίας μαζί του, είναι απαραίτητη η οικειοθελής δήλωση προσωπικών του
στοιχείων και μόνο αυτών που είναι απαραίτητα για την ασφαλή διεκπεραίωση της
παραγγελίας του(Ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, email, τηλέφωνο, στοιχεία πιστωτικής
κάρτας, εφόσον επιλεγεί χρέωση μέσω πιστωτικής κάρτας κλπ).
Τα προσωπικά δεδομένα που δηλώνονται τηρούνται από τον
υπεύθυνο επεξεργασίας "Φρίτσαλος Νικόλαος" Φορμίωνος 203, Βύρωνας, ΤΚ
16231, e-mail : info@agores365.gr, τηλ : 210 2204000,
αποκλειστικά και μόνο για λόγους που αφορούν τις συναλλαγές σας μαζί μας, την
εκτέλεση των παραγγελιών σας, τη βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών και τη διασφάλιση
της λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας και δεν μεταβιβάζονται ούτε
κοινοποιούνται σε τρίτους, πλην των περιπτώσεων που προβλέπει ο νόμος.
Ο πελάτης οφείλει να αναγράφει τα αληθή και ακριβή
προσωπικά στοιχεία που του ζητούνται και διατηρεί το δικαίωμα ενημέρωσης
οποτεδήποτε σχετικά με την ύπαρξη προσωπικού του αρχείου, τους σκοπούς
επεξεργασίας, τους αποδέκτες αυτής ή και προβολής αντιρρήσεων στην περαιτέρω
επεξεργασία των στοιχείων του ή τη διόρθωση αυτών, σύμφωνα με την κείμενη
νομοθεσία.
Η γνωστοποίηση προσωπικών δεδομένων από τους χρήστες
του www.agores365.gr συνιστά ανεπιφύλακτη αποδοχή των όρων χρήσης
των δεδομένων αυτών σύμφωνα με τα ανωτέρω .
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή δήλωση σχετικά με τα
θέματά αυτά μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο e-mail info@agores365.gr
Απόρρητο Συναλλαγών
Όλες οι πληροφορίες που διαβιβάζονται από τον χρηστή
/μέλος στη ΕΤΑΙΡΙΑ είναι εμπιστευτικές και η ΕΤΑΙΡΙΑ έχει λάβει όλα τα
απαραίτητα μέτρα ώστε να γίνεται χρήση τους μόνο στο μέτρο που αυτό κρίνεται
αναγκαίο στο πλαίσιο των παρεχόμενων υπηρεσιών. Μερικά από τα μέτρα που έχουν
ληφθεί είναι τα ακόλουθα:
1. Μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι έχουν
πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών σας και μόνο όποτε αυτό είναι
αναγκαίο, π.χ. για τη διεκπεραίωση των αιτήσεών σας.
2. Η ΕΤΑΙΡΙΑ δεν αποκαλύπτει τα στοιχεία των πελατών
και των συναλλαγών τους, εκτός αν έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από εσάς ή αυτό
επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής.
3. Στην περίπτωση που η ΕΤΑΙΡΙΑ χρησιμοποιεί τρίτους
για την υποστήριξη των συστημάτων της, φροντίζει για την εξασφάλιση του
απορρήτου.
Για τη δική σας ασφάλεια θα πρέπει και εσείς να
χειρίζεστε όλες τις πληροφορίες που παρέχονται μέσω της υπηρεσίας ως
εμπιστευτικές και απόρρητες και να μην προβαίνετε σε οποιαδήποτε αποκάλυψή τους
σε τρίτα πρόσωπα. Σας υπενθυμίζουμε ότι προσωπική ασφάλεια αποτελεί ο κωδικός
πρόσβασης που δίνετε κατά την εγγραφή σας στην ιστοσελίδα μας. Το agores365.gr σας συνιστά, για λόγους ασφαλείας, να αλλάζετε
τακτικά τον κωδικό πρόσβασής σας και να αποφεύγετε τη χρήση των ίδιων και
εύκολα ανιχνεύσιμων κωδικών.
Ευθύνη χρηστών
-Η χρήση της ιστοσελίδας μας γίνεται με ευθύνη του
χρήστη. Το περιεχόμενο της ιστοσελίδας απευθύνεται αποκλειστικά σε ενήλικες και
ο επισκέπτης δεν υποχρεούται να προβεί σε οποιαδήποτε πράξη, άλλα μπορεί να
χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες του www.agores365.gr μόνο εφόσον το
επιθυμεί.
-Οι ανήλικοι απαγορεύεται να χρησιμοποιούν την
ιστοσελίδα μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη για τυχόν χρήση από αυτούς.
-Ο επισκέπτης της ιστοσελίδας μας οφείλει να προβαίνει
σε νόμιμη χρήση αυτής, σύμφωνα με την καλή πίστη, τα χρηστά ήθη και την
εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία και να απέχει από κάθε παράνομη πράξη, αθέμιτη και
καταχρηστική συμπεριφορά που μπορεί να βλάψει τρίτους ή εμάς.
Οι χρήστες του παρόντος διαδικτυακού τόπου δεσμεύονται
ότι τα στοιχεία που υποβάλλουν σε αυτόν είναι αληθή, πλήρη και ορθά, ότι
συμμορφώνονται με τους κανόνες του Ελληνικού Δικαίου και ότι απέχουν από κάθε
παράνομη και αντίθετη προς τα χρηστά ήθη χρήση του, ότι δεν παραβιάζουν
οποιασδήποτε φύσεως δικαιώματα τρίτων και ιδιαίτερα, το προσωπικό απόρρητο και
ότι γενικώς δε θα θέσουν σε κίνδυνο την ασφάλειας της παρούσας ιστοσελίδας και
την ομαλή λειτουργία της και δε θα εμποδίσουν τη χρήση της από άλλους,
αποδεχόμενοι ότι σε αντίθετη περίπτωση και γενικότερα σε περίπτωση οποιασδήποτε
παραβίασης των παρόντων όρων χρήσης θα ευθύνονται για την πλήρη αποκατάσταση
της προσκληθείσας βλάβης είτε σε τρίτους είτε σε εμάς .
Οι χρήστες της ιστοσελίδας οφείλουν, σε κάθε
περίπτωση, να χρησιμοποιούν λογισμικό προστασίας από ηλεκτρονικούς ιούς. Το agores365.gr δεν εγγυάται ότι ο ιστότοπος δεν περιέχει
"ιούς" ή άλλα επιζήμια προγράμματα λογισμικού και δεν ευθύνεται για
οποιασδήποτε μορφής ζημία υποστεί ο επισκέπτης /χρήστης αυτής.
Η μη νόμιμη χρήση της παρούσας ιστοσελίδας συνεπάγεται
κυρώσεις αστικές και ποινικές για το χρήστη.
Το agores365.gr δεν ευθύνεται
για προερχόμενες από τρίτους παράνομες ενέργειες και σε καμία περίπτωση δεν
αποδέχεται τέτοιου είδους συμπεριφορές. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης με τα
ανωτέρω και γενικώς με τους παρόντες όρους χρήσης, διατηρεί το δικαίωμα
αποζημίωσης, αλλά και λήψης κάθε άλλου αναγκαίου μέτρου, όπως την διακοπή
πρόσβασης, άνευ ενημέρωσης, στην ιστοσελίδα και τις υπηρεσίες της .
Τιμές
Οι τιμές των προϊόντων που εμφανίζονται στον
ηλεκτρονικό κατάλογο μπορούν οποτεδήποτε να τροποποιηθούν από το agores365.gr χωρίς προειδοποίηση. Σε κάθε περίπτωση, ωστόσο,
ο πελάτης κατά το χρόνο παραλαβής του προϊόντος που παρήγγειλε θα καταβάλλει το
τίμημα το οποίο αναγραφόταν κατά το χρόνο της παραγγελίας. Προϊόντα σε προσφορά
εμφανίζονται ρητώς ως προσφορά και ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων και
μόνο για το χρονικό διάστημα που έχει ορισθεί για την προωθητική ενέργεια. Όπου
υπάρχει δυνατότητα πληρωμής σε δόσεις ανά μήνα εμφανίζεται ρητώς το ποσό της
μηνιαίας δόσης. Οι τιμές που εμφανίζονται στην παρούσα ιστοσελίδα είναι σε Ευρώ
και περιλαμβάνουν ΦΠΑ 24% και φόρο πολυτελείας. Σε περίπτωση που ο συντελεστής
ΦΠΑ αναπροσαρμοστεί πριν την αποδοχή επιβεβαίωση της παραγγελίας σας, τότε
εφαρμόζεται ο νέος συντελεστής ΦΠΑ .
Εγγραφή χρήστη
Η ανάγνωση της ιστοσελίδας μας είναι ελεύθερη.
Για την παραγγελιά προϊόντων μέσω της ιστοσελίδας μας,
ο πελάτης πρέπει να δηλώσει τα στοιχεία του. Κατά την παραγγελία σας, σας
ζητούνται τα βασικά στοιχεία επικοινωνίας, όπως ονοματεπώνυμο και e-mail, τα
οποία χρησιμοποιούνται μόνο για τους σκοπούς και υπό τους περιορισμούς που
αναφέρονται στο κεφάλαιο «προσωπικά δεδομένα». Κατά την εγγραφή σας ως χρήστη
θα σας ζητηθεί να εισάγετε ένα κωδικό πρόσβασης, ο οποίος είναι μοναδικός και
μπορείτε να τον αλλάξετε κατά τη βούλησή σας .
Ο χρήστης εγγυάται για την ορθότητα και την αλήθεια
των προσωπικών στοιχείων και των στοιχείων πληρωμής που δηλώνει κατά την
εγγραφή του .
Ο χρήστης είναι υπεύθυνος για όλες τις ενέργειες που
πραγματοποιούνται με το όνομά του και τον κωδικό του μέσα στο ηλεκτρονικό
κατάστημά, είτε από τον ίδιο είτε από οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο. Δεν θα πρέπει
να αποκαλύψετε ή να μεταφέρετε το όνομα χρήστη ή τον κωδικό πρόσβασής σας σε
οποιοδήποτε άλλο πρόσωπο και θα πρέπει να μας ενημερώσετε αμέσως, εάν
αντιληφθείτε οποιαδήποτε παράνομη χρήση του ονόματός χρήση ή του κωδικού
πρόσβασής σας .
Τρόπος Παραγγελίας
Για την παραγγελία των προϊόντων, ο πελάτης τοποθετεί
τα προϊόντα της αρεσκείας του και στην ποσότητα που επιθυμεί στο καλάθι αγορών
και στην συνέχεια επιλέγει τον τρόπο πληρωμής .
Μετά την επιλογή και επιβεβαίωση του τρόπου πληρωμής η
παραγγελία ολοκληρώνεται.
Η τοποθέτηση αυτή της παραγγελίας αποτελεί πρόταση
προς την εταιρία για την αγορά του προϊόντος περιλαμβάνεται στο καλάθι αγορών
(ως έχει επιλεγεί από τον πελάτη). Η προσθήκη των προϊόντων στο καλάθι αγορών
δεν αποτελεί δέσμευση των συγκεκριμένων προϊόντων, τα οποία μπορούν εν τω
μεταξύ να αγοραστούν από άλλους πελάτες.
Όλες οι παραγγελιές τελούν υπό την αίρεση της
διαθεσιμότητας των προϊόντων και της αποδοχής-επιβεβαίωσής τους από την
εταιρία. Ο πελάτης θα λάβει μέσω email αποδεικτικό-επιβεβαίωση της παραγγελίας
του. Στη συνέχεια, αφού ολοκληρωθούν οι σχετικοί έλεγχοι (διαθεσιμότητας,
τραπεζικοί κλπ) και μόλις είμαστε έτοιμοι για την αποστολή της παραγγελίας,
γίνεται η χρέωση του πελάτη. Με την εκτέλεση της παραγγελίας, ο πελάτης
λαμβάνει ένα μοναδικό αριθμό παραγγελίας τον οποίο χρησιμοποιεί κατά την επικοινωνία
μαζί μας σχετικά με την παραγγελία του.
Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας δεν μπορούν να
γίνουν αλλαγές .
Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να ακυρώσει
παραγγελία κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας και
πριν ολοκληρωθεί η παραγγελιά, μπορεί να αφαιρέσει τις ποσότητες των προϊόντων
από το καλάθι του επιλέγοντας το εικονίδιο «αφαίρεση» και να ακυρώσει την
παραγγελία του.
Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να ακυρώσει
παραγγελία που έχει ολοκληρωθεί θα πρέπει να επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό
μας κατάστημα μέσω email στο info@agores365.gr ή στα τηλέφωνα
στο 210 2204000 (βασική τιμή χρέωσης) και η παραγγελία του ενδέχεται να
ακυρωθεί εφόσον δεν έχει ξεκινήσει η διαδικασία της αποστολής του προϊόντος .
Αποστολή της παραγγελίας σας σημαίνει πλήρη αποδοχή
των όρων χρήσης και του οδηγού αγορών, στους οποίους έχετε άμεση πρόσβαση
διαρκώς και καλείστε να διαβάσετε.
Όλα τα προϊόντα που εμφανίζονται σε αυτή την
ιστοσελίδα είναι διαθέσιμα μέχρις εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Το agores365.gr ουδεμία εγγύηση μπορεί να παράσχει για τη
διαθεσιμότητα των προϊόντων, αλλά εγγυάται την έγκαιρη από την τοποθέτηση της
παραγγελίας ενημέρωση των πελατών περί της μη διαθεσιμότητάς τους, ως προς τον
αναμενόμενο χρόνο διαθεσιμότητας ή την αντικατάστασή του προϊόντος ή την
ακύρωση της παραγγελίας. Εάν ο πελάτης θεωρεί ότι το χρονικό διάστημα
παραλαβής του προϊόντος δεν τον ικανοποιεί μπορεί να ανακαλέσει την παραγγελία
αυτού, ενώ η τυχόν λοιπή παραγγελία του εκτελείται κανονικά .
'Aμεση Αποστολή/Παράδοση Προϊόντων σε όλη την Ελλάδα
Το www.agores365.gr παρέχει άμεση
αποστολή των παραγγελιών σας σε όλη την Ελλάδα, σε συνεργασία με ιδιωτική
εταιρία ταχυμεταφορών.
Εφόσον το προϊόν που παραγγείλατε είναι
διαθέσιμο και αφού διενεργηθούν οι σχετικοί έλεγχοι και επιβεβαιωθεί η
παραγγελία, τότε η παραγγελία αποστέλλεται.
Η διεύθυνση που δηλώνετε πρέπει να είναι
πραγματική και έγκυρη. Σε περίπτωση απουσίας από τη δηλωμένη διεύθυνση ή
τυχόν μεταβολής των στοιχείων της δηλωμένης διεύθυνσης ο πελάτης είναι
υπεύθυνος για την έγκαιρη ενημέρωση του courier, διαφορετικά θα βαρύνεται με το
κόστος επανάκλησης του courier .
To agores365.gr δεν ευθύνεται
σε τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε λόγους ανωτέρας βίας ή σε συνεννόηση
μεταξύ courier και πελάτη.
Στόχος μας είναι τα προϊόντα να αποστέλλονται εντός
1-3εργάσιμων ημερών. Στην περίπτωση που το προϊόν χρειαστεί τροποποίηση ή
σταλεί σε κάποια απόμακρη ή δύσβατη περιοχή η αποστολή γίνεται εντός 5
εργάσιμων ημερών, πάντα κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης με το κατάστημα μας ή
τη συνεργαζόμενη εταιρία courier.
Πρέπει να γνωρίζετε ότι όλες οι παραδόσεις
υπογράφονται από τον παραλήπτη κατά την παράδοση.
"Κατά την παραλαβή του προϊόντος σας συστήνουμε
να ελέγχετε προσωπικά το προϊόν που παραδίδεται και να επιβεβαιώνεται ότι
παραμένει άθικτη η συσκευασία του".
Κατόπιν της παράδοσης ακολουθεί τηλεφωνική ενημέρωση ή
e-mail επιβεβαίωσης παράδοσης όπου αυτό χρειαστεί.
Αν έχετε οποιαδήποτε απορία ή ανάγκη παροχής υπηρεσιών
μη διστάσετε να μας καλέσετε στο 210 2204000.
Το έμπειρο και εξειδικευμένο προσωπικό μας είναι
αφιερωμένο στην έγκαιρη εξυπηρέτηση και προσωπική φροντίδα των αναγκών σας.
Επιστροφές Προϊόντων
Θέλουμε να είστε απόλυτα ικανοποιημένοι από την
παραγγελία σας!
Α. Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων - Το δικαίωμα
αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη.
Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει τα
προϊόντα που αγόρασε, σύμφωνα με το νόμο για την προστασία του καταναλωτή,
αναιτιολόγητα, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία
παραλαβής των προϊόντων.
Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης:
Δεν χωρεί υπαναχώρηση και η επιστροφή δεν επιτρέπεται
1) Για ειδικές παραγγελίες
2) Όπου τα προϊόντα έχουν τροποποιηθεί έπειτα από
αίτημα του πελάτη
3) Για φθορές που έχουν προκληθεί κατά το άνοιγμα του
προϊόντος, για τις οποίες η ευθύνη βαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.
Δικαίωμα
υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994 (όπως
τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013) - Επιστροφή προιόντων
Ο Πελάτης μπορεί να επιστρέψει εύκολα τα
προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα επειδή απλά
άλλαξε γνώμη, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους. Ο
Πελάτης μπορεί να παραδώσει τα προϊόντα απευθείας σε στο κατάστημα μας ή να τα αποστείλει
με δικά του έξοδα. Σε οποιαδήποτε περίπτωση για online παραγγελίες ο Πελάτης
μπορεί πριν από την επιστροφή των προϊόντων να επικοινωνεί με το τμήμα
Εξυπηρέτησης πελατών της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, είτε μέσω τηλεφώνου (τηλ: 210 2204000,
είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@agores365.gr ).
Ειδικότερα, ο Πελάτης έχει το ανωτέρω δικαίωμα να επιστρέψει προϊόν που έχει
αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς να αναφέρει τους
λόγους, υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:
o
(α) Εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14)
ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής
υπηρεσιών (όταν πρόκειται για υπηρεσίες) ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για
προϊόντα) ή την παραλαβή του (όταν ο Πελάτης έχει επιλέξει «παραλαβή από το
κατάστημα») και σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελθέντων από τον Πελάτη με μια
παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά από τον χρόνο παραλαβής και του
τελευταίου, ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση (εφεξής «Υπαναχώρηση»).
o
(β) Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και
ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση
που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει
χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («as new»), όπως ακριβώς πριν
την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ
κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με
όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως,
χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, καλώδια συνδέσεων, software εγκατάστασης
κ.τ.λ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να
επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής,
τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα
στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.
o
(γ) Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον
προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ για
την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή
του.
o
(δ) Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως με
τη συμπλήρωση της σχετικής
φόρμας και αποστολή της α) είτε στη
ταχυδρομική διεύθυνση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ («Φρίτσαλος Νικόλαος & ΣΙΑ Ε.Ε.» Φορμίωνος
203 Βύρωνας, Τ.Κ. 16231), β) είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@agores365.gr ή ηλεκτρονικά μέσω του σχετικού συνδέσμου και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να επιβεβαιώσει
εγγράφως την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις την παραλάβει.
o
(ε) Ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα
προϊόντα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την
ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση στο φυσικό μας κατάστημα. H
ΕΤΑΙΡΕΙΑ, εφόσον ο Πελάτης το επιθυμεί, μπορεί να παραλάβει η ίδια το, προς
επιστροφή, προϊόν από τον τόπο του Πελάτη, με χρέωση του τελευταίου.
o
(στ) Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
υποχρεούται να αποδώσει στον Πελάτη το τίμημα που εισέπραξε. Στην περίπτωση
χρέωσης του Πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ, εφόσον έχει εισπράξει το
τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την
ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η
ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον
τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί
μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη. Στην περίπτωση που ο Πελάτης είχε
επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», η επιστροφή των χρημάτων
σε αυτόν θα γίνεται από το φυσικό μας κατάστημα. Για προϊόντα που αγοράσθηκαν
με καταναλωτικό δάνειο δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων λόγω της αδυναμίας
ακύρωσης του καταναλωτικού δανείου, ο Πελάτης δικαιούται αποκλειστικά να λάβει
πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων.
o
(στ) Η επιστροφή του τιμήματος λόγω υπαναχώρησης στον
Πελάτη θα γίνεται το αργότερο εντός δεκαπέντε (15) εργασίμων ημερών από
την χρόνο που η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του.
o
(ζ) Δεν επιστρέφονται δαπάνες
παράδοσης μόνον εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλον από τον
φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
o
(η) Ο Πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την ΕΤΑΙΡΕΙΑ,
εάν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης,
των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση
της υπαναχώρησης, η δε ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον Πελάτη την
αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση
αφορά παροχή υπηρεσιών, ο Πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα
παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης. Εάν ο Πελάτης ασκήσει το δικαίωμα
της υπαναχώρησης τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν αυτομάτως, χωρίς κανένα
κόστος για τον Πελάτη.
o
(ι) Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο (π.χ.
δωρεάν μνήμη κ.τ.λ.) θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο,
διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.
7.
Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης της παρ. 6
Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν.
2251/1994 δεν εφαρμόζεται:
o
Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει
καταβληθεί στο φυσικό μας κατάστημα και
επιπλέον, τα προϊόντα έχουν παραληφθεί από το φυσικό μας κατάστημα , καθώς η
πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.
o
Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς
επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας (π.χ. ακουστικά, hands free
κλπ) ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση,
όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας.
o
Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί, π.χ.
έχουν εξατομικευτεί με την καταχώρηση (registration) της συσκευής (smartphones)
o
Συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της
υπηρεσίας εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή
συγκατάθεση του Πελάτη, και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το
δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
8.
Αξιώσεις λόγω ελαττωματικότητας ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας
Η Υπαναχώρηση της παρ. 10 της παρούσας δεν αφορά
ελαττωματικά προϊόντα ή προϊόντα στα οποία υπάρχει έλλειψη συνομολογημένης
ιδιότητας, τα οποία καλύπτονται από τις αντίστοιχες εγγυήσεις τους.
8.1.
Ευθύνη Πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων
Σε περίπτωση ευθύνης της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ για πραγματικό
ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας του προϊόντος («νόμιμη
εγγύηση»), ο Πελάτης δικαιούται κατ' επιλογήν του: α) να απαιτήσει, χωρίς
επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο, εκτός αν μία
τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, β) να ζητήσει
μείωση του τιμήματος ή γ) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, εκτός αν
πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Για να θεωρείται μία ιδιότητα
συνομολογημένη, θα πρέπει να έχει συμφωνηθεί εγγράφως. Εάν ο Πελάτης επιλέξει
τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει να προβεί σε
διόρθωση ή αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο.
Τα παραπάνω εκ του νόμου (ΑΚ 540) δικαιώματα του Πελάτη παραγράφονται μετά την
πάροδο δύο ετών για τα κινητά.
Σε κάθε περίπτωση που ο Πελάτης διαπιστώσει κάποιο ελάττωμα έχει τη δυνατότητα
να επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό κατάστημα αμέσως μετά την παράδοση την ίδια
ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη στο 210 2204000 ή στο email info@agores365.gr. Εφόσον
ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον Πελάτη, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιφυλάσσεται
ρητώς για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από αρμόδιους
τεχνικούς.
Περιορισμός ευθύνης: Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ απαλλάσσεται από τις ανωτέρω
υποχρεώσεις εάν γνωστοποίησε στον Πελάτη και έτσι αυτός γνώριζε, την έλλειψη ή
το ελάττωμα στο προϊόν. Επιπλέον, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν παρέχει εγγύηση, ούτε εγγυάται
προστασία για καταλληλότητα πωλούμενου προϊόντος για οποιονδήποτε συγκεκριμένο
σκοπό.
8.2.
Ευθύνη και Εγγύηση Προμηθευτή
Τα καινούρια προϊόντα με μακρά διάρκεια ζωής («διαρκή
καταναλωτικά αγαθά») συνοδεύονται υποχρεωτικά από την έγγραφη εγγύηση («εμπορική
εγγύηση») του κατασκευαστή του προϊόντος ή της επιχείρησης που
εισήγαγε το προϊόν στην ΕΕ ή της επιχείρησης που εμφανίζεται ως κατασκευαστής
(«Προμηθευτής»). Οι βασικοί όροι της εμπορικής εγγύησης είναι οι ακόλουθοι:
(α) Ο Προμηθευτής οφείλει να παρέχει στον Πελάτη
γραπτώς, στην ελληνική γλώσσα ή με σύμβολα διεθνώς καθιερωμένα, σαφείς και
πλήρεις οδηγίες για την ασφαλή χρήση, διατήρηση, συντήρηση και πλήρη αξιοποίηση
του προϊόντος και ενημέρωση για τους κινδύνους κατά τη χρήση και διατήρησή του.
Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει, με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση
στην ελληνική γλώσσα, τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το
προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκεια
της και την έκταση της εδαφικής ισχύος της. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη
με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες
εξαιρέσεων. Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο
κατά τον οποίο τα προϊόντα αυτά αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από
τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι ο συντομότερος από την πιθανή
διάρκεια ζωής τους. (β) Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο
προϊόν ελάττωμα και ο Προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του
αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο Πελάτης δικαιούται να ζητήσει την
αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ιδίων χαρακτηριστικών και ποιότητας ή εφόσον
δεν επισκευάζεται να ζητήσει υπαναχώρηση από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος
χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο Πελάτης
δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο
διαρκεί η επισκευή. Η παράβαση των από μέρους του Προμηθευτή των υποχρεώσεών
του, δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο Πελάτης μπορεί να επικαλεσθεί
και να απαιτήσει από τον Προμηθευτή την τήρησή της. (γ) Πέραν της εγγύησης, ο
Προμηθευτής καινούργιων διαρκών καταναλωτικών αγαθών οφείλει να εξασφαλίζει
στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και
επισκευή τους για χρονικό διάστημα ίσο με την πιθανή διάρκεια της ζωής τους. Τα
διατιθέμενα από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ προϊόντα συνοδεύονται από γραπτές οδηγίες χρήσης
και από γραπτή εγγύηση καλής λειτουργίας εύλογης διάρκειας, στην ελληνική
γλώσσα. Το έντυπο της εγγύησης περιλαμβάνει πάντοτε την επωνυμία και τη
διεύθυνση του κατασκευαστή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το
ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της, την τοπική έκταση ισχύος της, καθώς
και τα δικαιώματα που παρέχει το εφαρμοστέο δίκαιο. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ, εφ’ όσον είναι
Προμηθευτής σύμφωνα με τα ανωτέρω, εσωκλείει στα προϊόντα της με μακρά διάρκεια
ζωής, τους όρους που αφορούν την ασφαλή χρήση και συντήρηση τους, και με τους
οποίους οφείλει να συμμορφώνεται ο Πελάτης. Η εγγύηση κάθε διαρκούς
καταναλωτικού προϊόντος έχει διάρκεια σύμφωνα με το κατασκευαστή από την
ημερομηνία αγοράς της και επιτρέπει τη δωρεάν αποκατάσταση του προβλήματος,
εφόσον: α) υπάρχει η εγγύηση της αντιπροσωπείας και η απόδειξη αγοράς συσκευής
β) δεν έχουν αλλοιωθεί τα σταθερά στοιχεία της συσκευής (Serial No.) και γ) δεν
εξαιρείται η βλάβη με βάση το έντυπο της εγγύησης του κατασκευαστή.
10. Τελικές
Διατάξεις
Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος
διέπονται από το Ευρωπαϊκό και το Ελληνικό Δίκαιο, ιδίως από τα
νομοθετήματα που ρυθμίζουν θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις
πωλήσεις από απόσταση και την προστασία των καταναλωτών. Ομοίως, το site έχει
δημιουργηθεί και ελέγχεται από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ στην Αθήνα και η Ελληνική Νομοθεσία
θα καθοδηγεί την χρήση του site και την ερμηνεία του. Αν ο Χρήστης επιλέξει να
αποκτήσει πρόσβαση στο site από άλλη χώρα, έχει την ευθύνη να ακολουθήσει τους
Νόμους της χώρας αυτής.
Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει και η οποία πηγάζει από τη συμβατική σχέση μεταξύ
της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και του Πελάτη, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ' ύλην
αρμόδια Δικαστήρια της Αθήνας. Για την εξωδικαστική επίλυση
της διαφοράς, ο Πελάτης μπορεί να απευθύνεται στους αρμόδιους φορείς
εξωδικαστικής διευθέτησης καταναλωτικών διαφορών, π.χ. στη Γενική Γραμματεία
Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Πλ. Κάνιγγος,
10181, Αθήνα, www.efpolis.gr,
τηλ.:1520, φαξ:2103843549), στον Συνήγορο του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr, Λ.
Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα, τηλ.:2106460734, φαξ:2106460414), στις Επιτροπές
Φιλικού Διακανονισμού καταναλωτικών διαφορών (άρθρο 11 του ν.2251/1994) που
εδρεύουν στους κατά τόπους Δήμους της χώρας.
Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία
με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής
επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Alternative Dispute
Resolution στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο Πελάτης έχει πρόβλημα με
αγορά που πραγματοποίησε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα και διαμένει στην ΕΕ
μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτόν τον ιστότοπο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show για
εξωδικαστική διευθέτηση της διαφοράς. Ο πιστοποιημένος για τον σκοπό αυτό
Φορέας Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) είναι: Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή
Ελλάδας (ECC GREECE), Λεωφ. Αλεξάνδρας αρ. 144, 11 471, Αθήνα, +30 2106460284
+30 2106460784 info@eccgreece.gr. Ο
Πελάτης μπορεί να επικοινωνεί με τον ως άνω φορέα προκειμένου να τον
καθοδηγήσει καθ’ όλη τη διαδικασία υποβολής και διεκπεραίωσης της καταγγελίας
του.
Η προστασία που επιφυλάσσουν οι διατάξεις του νόμου περί συμβάσεων συναπτομένων
από απόσταση, όπως και οι παρόντες όροι, υπογραμμίζεται, ότι εφαρμόζεται
στις συναλλαγές μόνο με φυσικά πρόσωπα, τα οποία συναλλάσσονται για
λόγους, που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, βιοτεχνική, επιχειρηματική ή ελευθέρια
επαγγελματική τους δραστηριότητα.
Εάν οποιοδήποτε τμήμα της σύμβασης πώλησης σύμφωνα με τους παρόντες όρους
αποδειχθεί άκυρο ή ανεφάρμοστο με απόφαση δικαστηρίου, η υπόλοιπη σύμβαση θα
συνεχίσει να ισχύει. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δύναται να συνάψει συμφωνία για την ανάθεση των
υποχρεώσεών της σε κατάλληλο τρίτο πρόσωπο. Σε αντίθετη περίπτωση, ο Πελάτης
δεν θα δικαιούται να εκχωρήσει ή μεταβιβάσει τα δικαιώματα ή τις υποχρεώσεις
του.
Όλες οι κοινοποιήσεις πρέπει να γίνονται εγγράφως (δια χειρός,
με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, fax ή επιστολή μέσω ταχυδρομείου πρώτης κατηγορίας,
η οποία θα θεωρείται παραδοθείσα 48 ώρες μετά την ταχυδρόμησή της).
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Φρίτσαλος Νικόλαος & Σια Ε.Ε.
Φορμίωνος 203 Βύρωνας ΤΚ: 16231
ΑΦΜ: 800406327 Δ.Ο.Υ.: Βύρωνα
ΑΡ ΓΕΜΗ 120630401000
Τηλ: 2102204000